![]() |
|
Видатки на медикаменти та вироби медичного призначення за 2016 рік за основними видами: - серцево-судинні, спазмолітині та гіпотензивні засоби -10,1 тис.грн; - антисептичні, дезінфікуючі, антимікробні препарати - 81 тис.грн; - вакцини – 153,6 тис.грн; - препарати інших фармакологічних груп – 115,8 тис.грн; - спирти етилові – 13,2 тис.грн; - плівка рентгенівська – 169,5 тис.грн - папір для ЕКГ – 26,6 тис.грн; - лабораторні реактиви та лабораторний посуд – 248,1 тис.грн; - кало приймачі – 34,9 тис.грн; - перев’язувальні матеріали, шприци, катетери, рукавиці – 107,3 тис.грн
За звітний період здійснено поточні ремонти приміщень (фото додається): - - поточний ремонт сходів центрального входу в поліклініку– 99999,60 грн; ![]() ![]() - - поточний ремонт рентген-кабінету – 49657,69 грн; ![]() ![]() - - поточний ремонт вентиляції – 40693,76 грн; ![]() - - поточний ремонт кабінету фізичної реабілітації – 109160,40 грн; ![]() ![]() ![]()
За звітний період здійснено капітальний ремонт системи водопостачання на загальну суму 427,9 тис.грн.(фото додається)
![]()
Закуплено комп'ютерну техніку на суму 49,9 тис.грн.(фото додається)
![]()
Використання залучених позабюджетних коштів:
- - придбання канцтоварів – 58,4 тис.грн; - - періодичні видання – 4,2 тис.грн; - - придбання матеріалів, обладнання та інвентарю – 79,1 тис.грн; - - водонагрівачів – 11,0 тис.грн; - - придбано апарат Поток – 3,0 тис.грн; - - придбання медикаментів та товарів медичного призначення - 128,3 тис.грн; - - проведення технічного обслуговування та провірок медичного обладнання – 124,5 тис.грн; - - оплата за телекомунікаційні послуги, інтернет – 5,5 тис.грн; - - проведення поточних ремонтів водозливної каналізації – 9,5 тис.грн; - - проведення поточних ремонтів автотранспорту - 22,9 тис.грн; - - супровід комп’ютерних програм – 6,9 тис.грн; - - придбання та встановлення вікон та дверей в рентгенкабінет – 45,9 тис. грн.; - - придбання та встановлення дверей в рентгенівський кабінет– 46,7 тис. грн.; - - встановлення вікон в каб. № 325 - 12,8 тис. грн. ; - - проведення поточних ремонтів в бак лабораторії ( настил лінолеуму, облицювання стін плиткою) – 14,9 тис. грн. - - поточний ремонт каб.№ 306-309 – 6,6 тис.грн; - - поточний ремонт кабінетів 1-го сімейного відділення – 3,6 тис.грн; - - поточний ремонт вентиляції – 29,6 тис.грн; - - придбано жалюзі – 14,0 тис.грн; - - заміна випромінювача рентгенівського – 49,9 тис.грн; - - бензин – 23,9 тис.грн; - - тренажер універсальний в кабінет реабілітації – 7,2 тис.грн; - - сервер IP телефонії в реєстратуру – 9,5 тис.грн; - - багатофункціональний пристрій – 7,8 тис.грн;
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова комплекс рентгенівський діагностичний КРД 50 "INDIascan" вартістю 970,5 тис.грн.
![]() ![]()
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова пристрій для реабілітації MOTOmed viva2 для ніг та рук вартістю 209,3 тис.грн.
![]()
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова холодильник медичний НВС-70 (рефрежератор для вакцин ) з регулятором напруги вартістю 14,6 тис.грн.
![]() ![]()
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова небулайзери вартістю 5,7 тис.грн.
![]()
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова Сходи з похилою площиною вартістю 11,6 тис.грн.
![]()
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова Клітка реабілітаційна вартістю 69,6 тис.грн.
![]()
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова ротор для вправ гомілково-ступеневого суглобу 18 тис.грн.
![]()
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова Стіл реабілітаційний вартістю 63,6 тис.грн.
![]()
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова Реабілітаційний стіл для роботи з дітьми вартістю 62,0 тис.грн.
![]()
|
|