Використання бюджету за 2016 рік
 

Видатки на медикаменти та вироби медичного призначення за 2016 рік за основними видами:

                        - серцево-судинні, спазмолітині та гіпотензивні засоби -10,1 тис.грн;

                        - антисептичні, дезінфікуючі, антимікробні препарати - 81 тис.грн;

                        - вакцини – 153,6 тис.грн;

                        - препарати інших фармакологічних груп – 115,8 тис.грн;

                        - спирти етилові – 13,2 тис.грн;

                        - плівка рентгенівська – 169,5 тис.грн

                        - папір для ЕКГ – 26,6 тис.грн;

                        - лабораторні реактиви та лабораторний посуд – 248,1 тис.грн;

                        - кало приймачі – 34,9 тис.грн;

                        - перев’язувальні матеріали, шприци, катетери, рукавиці – 107,3 тис.грн

 
 
Видатки на забезпечення медикаментами пільгових категорій населення, грн.  переглядаємо тут
 
Залучення позабюджетних коштів:
 

Надійшло всього за  2016 рік  тис. грн.

у тому числі:

За послуги, що надаються бюджетними установами

За оренду майна бюджетних установ

Від реалізації майна

Від отриманих благодійних внесків, грантів та дарунків

Отримані на виконання окремих доручень

857,9

4,5

613,6

 4,6

235,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

 

За звітний період здійснено поточні ремонти приміщень (фото додається):

-               - поточний ремонт сходів центрального входу в поліклініку– 99999,60 грн;

-               - поточний ремонт рентген-кабінету – 49657,69 грн; 

-               - поточний ремонт вентиляції – 40693,76 грн; 

-               - поточний ремонт кабінету фізичної реабілітації – 109160,40 грн; 

 
За звітний період здійснено капітальний ремонт системи водопостачання на загальну суму 427,9 тис.грн.(фото додається) 
 
Закуплено комп'ютерну техніку на суму 49,9 тис.грн.(фото додається) 
 
Використання залучених позабюджетних коштів:

-               - придбання канцтоварів – 58,4 тис.грн;

-               - періодичні видання – 4,2 тис.грн;

-               - придбання матеріалів, обладнання та інвентарю – 79,1 тис.грн;

-               - водонагрівачів – 11,0 тис.грн;

-               - придбано апарат Поток – 3,0 тис.грн;

-               - придбання медикаментів та товарів медичного призначення - 128,3 тис.грн;

-               - проведення технічного обслуговування та провірок медичного обладнання – 124,5 тис.грн;

-               - оплата за телекомунікаційні послуги, інтернет – 5,5 тис.грн;

-               - проведення поточних ремонтів водозливної каналізації – 9,5 тис.грн;

-               - проведення поточних ремонтів автотранспорту - 22,9 тис.грн;

-               - супровід комп’ютерних програм – 6,9 тис.грн;

-               - придбання та встановлення вікон та дверей в рентгенкабінет – 45,9 тис. грн.;

-               - придбання та встановлення дверей в рентгенівський кабінет– 46,7 тис. грн.;

-               - встановлення вікон в каб. № 325 - 12,8 тис. грн. ;

-               - проведення поточних ремонтів в бак лабораторії ( настил лінолеуму, облицювання стін плиткою) – 14,9 тис. грн.

-               - поточний ремонт каб.№ 306-309 – 6,6 тис.грн;

-               - поточний ремонт кабінетів 1-го сімейного відділення – 3,6 тис.грн;

-               - поточний ремонт вентиляції – 29,6 тис.грн;

-               - придбано жалюзі – 14,0 тис.грн;

-               - заміна випромінювача рентгенівського – 49,9 тис.грн;

-               - бензин – 23,9 тис.грн;

-               - тренажер універсальний в кабінет реабілітації – 7,2 тис.грн;

-               - сервер IP телефонії в реєстратуру – 9,5 тис.грн;

-               - багатофункціональний пристрій – 7,8 тис.грн;

 
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова комплекс рентгенівський діагностичний КРД 50 "INDIascan" вартістю 970,5 тис.грн. 
 
 
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова пристрій для реабілітації MOTOmed viva2 для ніг та рук   вартістю 209,3 тис.грн. 
 
 
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова холодильник медичний НВС-70 (рефрежератор для вакцин ) з регулятором напруги   вартістю 14,6 тис.грн. 
 
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова небулайзери   вартістю 5,7 тис.грн. 
 
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова Сходи з похилою площиною   вартістю 11,6 тис.грн. 
 
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова Клітка реабілітаційна   вартістю 69,6 тис.грн. 
 
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова ротор для вправ гомілково-ступеневого суглобу 18 тис.грн. 
 
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова Стіл реабілітаційний   вартістю 63,6 тис.грн. 
 
В централізованому порядку отримано від управління охорони здоров'я м.Львова Реабілітаційний стіл для роботи з дітьми   вартістю 62,0 тис.грн. 
 
 

 

 

Використання коштів загального фонду бюджету на утримання Комунальної 2-ої міської поліклініки ( медична субвенція) переглядаємо тут  

 

 

Детальніше про новий кабінет фізичної реабілітації можна переглянути тут  

 

 

 

вверх
ВВсі права захищені © 2010-2011                                    Дизайн-студія "ЛесКомСервіс"                                   lks_design@ukr.net